POVRATI I ZAMJENE
Jednostavni povrati i zamjene
Razumijemo da je putem interneta teže odabrati idealan proizvod. Kako bismo vam smanjili brigu, tabootoys omogućuje jednostavne povrate i zamjene proizvoda u roku od 14 dana prema niže navedenim uvjetima no svakako vas pozivamo da se prije plasiranja narudžbe uvjerite kako će vam odabrani proizvod odgovarati veličinom, promjerom i ostalim karakteristikama. Ukoliko imate bilo kakvih dvojbi možete nas u bilo koje vrijeme kontaktirati putem elektronske pošte info@tabootoys.com.hr kako bi vam dodatno pomogli pri odabiru i ukoliko je potrebno poslali više informacija, dimenzija ili fotografija koje možemo zatražiti od proizvođača.
Pravo na povrat ili zamjenu proizvoda moguće je ostvariti u niže navedenim slučajevima:
- Ukoliko se radi o neispravnom ili oštećenom proizvodu
- Ukoliko je kupcu isporučen pogrešan proizvod
- Ukoliko u jamstvenom roku proizvod prestane raditi ili ne radi ispravno
Ukoliko naručeni i isporučeni proizvod odgovara karakteristikama koje su navedene u opisu proizvoda, smatra se da nisu ispunjeni uvjeti za zamjenu robe ili povrat sredstava.
COVID-19 posebna napomena:
Žao nam je, ali proizvodi iz kategorije donjeg rublja ne mogu se vratiti niti zamjenjivati jer se strogo pridržavamo sigurnosnih i higijenskih standarda koje nam nalažu epidemiološke mjere propisane uslijed pandemije COVID-19 virusa. Iz tog razloga savjetujemo da prije samog naručivanja dobro provjerite da li karakteristične dimenzije iz tablice “SIZE CHART” odgovaraju vašim mjerama i da li su u skladu sa veličinom odjevnog predmeta koji želite naručiti.
Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni, nenošeni, neotvoreni te sa svim isporučenim dijelovima i u originalnom pakiranju. Zbog higijenskih razloga tabootoys ni u kom slučaju neće prihvatiti povrat proizvoda koji su otvoreni (izvađeni iz tvornički zapečaćenih pakiranja) i/ili upotrebljavani.
Trošak dostave do našeg skladišta za proizvode koje vraćate ili mijenjate snosite samostalno (poštom ili dostavnom službom), osim u slučaju povrata ili zamjene neispravnih proizvoda kada sve troškove snosimo mi.
Za povrate i zamjene nekorištenih i neotvorenih proizvoda, molimo da nas prethodno kontaktirate na tel: 01/3080-137 ili e-mail: info@afera.hr
Napomene
• Povrati i zamjene moraju biti unaprijed dogovoreni
- Ukoliko želite povrat sredstava, uz robu koja udovoljava povratu, obavezno mora biti priložena kopija računa te broj računa (IBAN) na koji da izvršimo povrat sredstava
• Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod
• Prilikom povrata i zamjena ispravnih proizvoda, kupac je odgovoran da prikladno zapakira proizvod/e u kartonsku kutiju kako ne bi došlo do oštećenja proizvoda prilikom transporta. Ukoliko do oštećenja dođe jer kupac nije zaštitio proizvod prilikom pakiranja (npr. vraćeni proizvodi zamotani u običan papir ili vrećicu) – povrat ili zamjena neće biti uvaženi.
• Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana preuzimanja pošiljke.
• Proizvod/i koji su kupljeni i dostavljeni sa uključenim promotivnim poklonom, moraju biti vraćeni sa promotivnim poklonom kako bi ostvarili pravo na potpuni povrat za prvobitno kupljeni proizvod/e. Ukoliko želite zadržati proizvod koji ste u sklopu promocije dobili besplatno, iznos poklona možemo umanjiti od iznosa za povrat.
Zamjena ili povrat neispravnih proizvoda (jamstvo)
Na sve proizvode vrijedi jamstvo od 30 dana. Jamstveni rok počinje teći danom isporuke proizvoda.
Dogodi li se unutar jamstvenog roka da je proizvod promijenio svojstva ili prestao raditi, proizvod možete vratiti i on će biti zamijenjen za jednaki ispravan proizvod ili drugi proizvod po vašem izboru. Samo u slučaju da nismo u mogućnosti učiniti gore navedeno, za isti će vam biti vraćen iznos vrijednosti proizvoda unutar 14 radnih dana od dana prijave reklamacije. U slučaju reklamacije, molimo vas da nas prije vraćanja robe obavijestite elektronskom poštom ili telefonski s opisom problema.
Napomene:
Jamstvo uvažavamo jedino uz račun koji je isporučen za kupljenu robu. Kako bi kupac mogao ostvariti pravo na reklamaciju neophodno je da se neispravan proizvod dostavi prodavatelju ili dobavljaču nakon prethodnog dogovora sa prodavateljem.
Prije prijave neispravnog proizvoda molimo vas da provjerite da li su baterije koje stavljate u proizvod (ukoliko su potrebne) ispravne i umetnute na ispravan način. Ukoliko u navedenom jamstvenom roku vraćate tvornički neispravan proizvod, Afera d.o.o. pokriva troškove zamjene.
Jamstvo se NE priznaje u sljedećim slučajevima
• Ako se kupac ne pridržava uputa za upotrebu proizvoda
• Zbog kvarova nastalih višom silom (požar, poplava, udar groma i sl.)
• Zbog oštećenja izazvanih nepravilnom montažom ili održavanjem
• Zbog mehaničkih oštećenja izazvanih krivnjom korisnika
• Ako kupac nestručno ili nebrižljivo postupa s proizvodom
• Nepravilnom upotrebom te izloženošću uređaja neuobičajenim ili ekstremnim uvjetima
• Šteta uzrokovana čišćenjem neprikladnim sredstvima
• Spajanje uređaja na izvore energije koji nisu propisani
Jamstvo se NE odnosi na sljedeće proizvode
Baterije, svijeće, lubrikante, kreme, kondome, ulja za masažu te sve srodne proizvode.
Oštećenja u dostavi, krivi proizvodi, neispravni proizvodi
U slučaju oštećenja prilikom dostave, krivo isporučene robe ili je proizvod koji ste dobili neispravan (tvornička greška), molimo vas da nam se javite (elektronskom poštom ili telefonski) u roku od dva radna dana od primitka pošiljke. Sve reklamacije riješiti ćemo u najkraćem mogućem roku. U ovim slučajevima Afera d.o.o. pokriva sve troškove zamjene proizvoda.
Napomene
• Prilikom zamjene neispravnih proizvoda, novom proizvodu se prije slanja provjerava ispravnost.
• Prije prijave neispravnog proizvoda molimo vas da provjerite da li su baterije koje stavljate u proizvod (ukoliko su potrebne) ispravne i umetnute na ispravan način.
Odgovornost za materijalne nedostatke
Afera d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Izvan sudsko rješavanja potrošačkih sporova
U slučaju spora između potrošača i trgovca, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlog za mirenje pri centrima za mirenje.